Колеги имам следния проблем: разби ми се лагера на едната главина(отзад). Тръгнах аз да я свалям и установих, че по никакъв начин немога да сваля спирачният апарат. Явно буталото е заседнало. Преди няколко месеца дадох колата на един приятел и като ми я върна ми каза, че не се усетил и карал 10-ина км на ръчна спирачка, при коетя доста силно запушила. Та от тогава ръчката на ръчната спирачка немога да я повдигна по никакъв начин, а след оглед от долу установих, жилото е натегнато до край и съответно механизма. Как най-безболезнено мога да си реша проблема? Не че ми трябва ръчната, ама лагера много вие. Мерси!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ръчна спирачка
Collapse
X
-
Трябва да освободиш ръчната първо. Иначе развиваш двата болта отзад. Преди това леко натискаш с отверка м/у накладката и цилиндър ада прибере лекичко. Вадиш челюста и цилиндърчето се прибира като се навива с ключ по часовниковата стрелка.
Но най-напред освободи жилото на ръчната.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от zoky Покажи съобщениеКолеги имам следния проблем: разби ми се лагера на едната главина(отзад). Тръгнах аз да я свалям и установих, че по никакъв начин немога да сваля спирачният апарат. Явно буталото е заседнало. Преди няколко месеца дадох колата на един приятел и като ми я върна ми каза, че не се усетил и карал 10-ина км на ръчна спирачка, при коетя доста силно запушила. Та от тогава ръчката на ръчната спирачка немога да я повдигна по никакъв начин, а след оглед от долу установих, жилото е натегнато до край и съответно механизма. Как най-безболезнено мога да си реша проблема? Не че ми трябва ръчната, ама лагера много вие. Мерси!
А пробва ли да отпуснеш жилото от механизма да отпускане на самата ръчка на ръчната.
Но си мисля че не е опънато жилото до край а просто е заседнало жилото може и двете и за това не се движи изобщо може да се наложи да смениш и двете жила.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Добре ще е да и вдигнеш дупенцето нагоре, и да видиш дали и най - вече кога ти се задейства ръчната, на двете гуми едновременно ли, и прочее неща дето мое да се сетиш......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Да не отварям тема искам да попитам: На 156тиците от къде се регулира ръчната спирачка ,че на едната ми кола хваща на втория зъб а на другата се разтяга почти до горе. По продължението на въжето не виждам да има регулираща гайка или нещо от сорта. Ко праимsigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщениеДа не отварям тема искам да попитам: На 156тиците от къде се регулира ръчната спирачка ,че на едната ми кола хваща на втория зъб а на другата се разтяга почти до горе. По продължението на въжето не виждам да има регулираща гайка или нещо от сорта. Ко праим
Педи това се обеди че нямаш проблем с накладките.
Comment
-
Първоначално публикувано от zoky Покажи съобщениеКолеги имам следния проблем: разби ми се лагера на едната главина(отзад). Тръгнах аз да я свалям и установих, че по никакъв начин немога да сваля спирачният апарат. Явно буталото е заседнало. Преди няколко месеца дадох колата на един приятел и като ми я върна ми каза, че не се усетил и карал 10-ина км на ръчна спирачка, при коетя доста силно запушила. Та от тогава ръчката на ръчната спирачка немога да я повдигна по никакъв начин, а след оглед от долу установих, жилото е натегнато до край и съответно механизма. Как най-безболезнено мога да си реша проблема? Не че ми трябва ръчната, ама лагера много вие. Мерси!
п.п. Внимавай с датчика на ABS-а!sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщениеАми,праим така.Надигаш кожата на ръчната спирачка(самия лост) и там ще видиш гайката от където се регулира.
Педи това се обеди че нямаш проблем с накладките.sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
Comment