Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръчна спирачка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ръчна спирачка

    Колеги имам следния проблем: разби ми се лагера на едната главина(отзад). Тръгнах аз да я свалям и установих, че по никакъв начин немога да сваля спирачният апарат. Явно буталото е заседнало. Преди няколко месеца дадох колата на един приятел и като ми я върна ми каза, че не се усетил и карал 10-ина км на ръчна спирачка, при коетя доста силно запушила. Та от тогава ръчката на ръчната спирачка немога да я повдигна по никакъв начин, а след оглед от долу установих, жилото е натегнато до край и съответно механизма. Как най-безболезнено мога да си реша проблема? Не че ми трябва ръчната, ама лагера много вие. Мерси!
    2,4JTD SW `00

  • #2
    Трябва да освободиш ръчната първо. Иначе развиваш двата болта отзад. Преди това леко натискаш с отверка м/у накладката и цилиндър ада прибере лекичко. Вадиш челюста и цилиндърчето се прибира като се навива с ключ по часовниковата стрелка.

    Но най-напред освободи жилото на ръчната.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от zoky Покажи съобщение
      Колеги имам следния проблем: разби ми се лагера на едната главина(отзад). Тръгнах аз да я свалям и установих, че по никакъв начин немога да сваля спирачният апарат. Явно буталото е заседнало. Преди няколко месеца дадох колата на един приятел и като ми я върна ми каза, че не се усетил и карал 10-ина км на ръчна спирачка, при коетя доста силно запушила. Та от тогава ръчката на ръчната спирачка немога да я повдигна по никакъв начин, а след оглед от долу установих, жилото е натегнато до край и съответно механизма. Как най-безболезнено мога да си реша проблема? Не че ми трябва ръчната, ама лагера много вие. Мерси!
      Ако си развил болтовете на спирачния апарат свали спирачния апарат заедно с диска после с флекс изпили ръба на диска и направи достатъчно място за да изкараш апарата. След това трябва да намериш начин да прибереш буталото този начин е с натискане и въртене но става много бавно и трудно.
      А пробва ли да отпуснеш жилото от механизма да отпускане на самата ръчка на ръчната.
      Но си мисля че не е опънато жилото до край а просто е заседнало жилото може и двете и за това не се движи изобщо може да се наложи да смениш и двете жила.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Жилото се отпуска/натяга от: разкачаш маншона ръчната (дръшката) и успоредно на ръчната има болт мисля 13
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • #5
          Добре ще е да и вдигнеш дупенцето нагоре, и да видиш дали и най - вече кога ти се задейства ръчната, на двете гуми едновременно ли, и прочее неща дето мое да се сетиш......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Да не отварям тема искам да попитам: На 156тиците от къде се регулира ръчната спирачка ,че на едната ми кола хваща на втория зъб а на другата се разтяга почти до горе. По продължението на въжето не виждам да има регулираща гайка или нещо от сорта. Ко праим
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
              Да не отварям тема искам да попитам: На 156тиците от къде се регулира ръчната спирачка ,че на едната ми кола хваща на втория зъб а на другата се разтяга почти до горе. По продължението на въжето не виждам да има регулираща гайка или нещо от сорта. Ко праим
              Ами,праим така.Надигаш кожата на ръчната спирачка(самия лост) и там ще видиш гайката от където се регулира.
              Педи това се обеди че нямаш проблем с накладките.
              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от zoky Покажи съобщение
                Колеги имам следния проблем: разби ми се лагера на едната главина(отзад). Тръгнах аз да я свалям и установих, че по никакъв начин немога да сваля спирачният апарат. Явно буталото е заседнало. Преди няколко месеца дадох колата на един приятел и като ми я върна ми каза, че не се усетил и карал 10-ина км на ръчна спирачка, при коетя доста силно запушила. Та от тогава ръчката на ръчната спирачка немога да я повдигна по никакъв начин, а след оглед от долу установих, жилото е натегнато до край и съответно механизма. Как най-безболезнено мога да си реша проблема? Не че ми трябва ръчната, ама лагера много вие. Мерси!
                Няма нужда да сваляш спирачния апарат от диска.Сваляш ги заедно, и си ги качваш заедно.Освен ако сега не се налага да смениш и двата задни диска, заради карането на ръчна.

                п.п. Внимавай с датчика на ABS-а!
                sigpic
                "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
                  Ами,праим така.Надигаш кожата на ръчната спирачка(самия лост) и там ще видиш гайката от където се регулира.
                  Педи това се обеди че нямаш проблем с накладките.
                  Ок мерси, кво съм гледал хем го имам целия механизъм с ръчната в мазето
                  sigpic Alfasud/156 1.8ex
                  156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                  Comment

                  Working...
                  X